• وبلاگ : .
  • يادداشت : نامردي شهدا ...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسمه تعالي

    سلام اخوي معلومه كه دلت خيلي پره

    شهدا اون موقع (زمان جنگ) به اين راحتي كه شما مي فرمائيد راهي جبهه نشدند . اول تفكر جهاد و شهادت را در خودشان بوجود آوردند بعد هم از همه دلبستگي هايشون دست كشيدند و سرآخر راهي جبهه شدند و تا توانستن خود را در معشوق غرق كردند و نهايتا مقبول يار شدند و بعد پرواز .

    تفكر شهادت و يا دست كشيدن از دلبستگي در حرف خيلي ساده به نظر مي رسد ولي در عمل سخته . درسته شرايط جامعه در آن زمان براي جبهه رفتن مهيا بود ولي در انتخاب شهادت اين خود فرد هست كه بايد تصميم بگيرد و همه اونهايي كه جبهه رفتند كه لايق شهادت نبودند . البته بنابر حكمت الهي بعضي ها هم ماندند تا رسالت بزرگتري بر دوش كشند .

    جهاد فقط با اسلحه نيست كه در هر زماني جهاد ابزار خودش را دارد و در اين زمان سلاحش همين قلم هست كه شما داريد و فكر نكنيد كه همينطوري در اين عرصه وارد شديد . نه اين هم توفيق خداست و در برابرش بايد جوابگو باشيم .

    شما همه كارهايت را خالص براي خدا انجام بده يعني عمل به تكليف و بقيه را بسپار به خودش .

    يا علي

    بسم رب الشهدا

    يه بنده خدايي (حاج سعيد قاسمي)مي گفت: درسته كلي شهيد داديم ولي ببينيد چند تا شهيد نداديم؟!!!!!!!!

    رفيق بايد خون بديم تا تصفيه بشيم

    الان وقتشه

    اگرچه قبلا دروازه شهادت داشتيم ولي اكنون معبري تنگ است ولي هنوز هم براي شهادت فرصت هست بايد قلي را صاف كرد(جمله قريب به مضمون از مقام معظم رهبري)

    التماس دعا دادش

    + مجتبي نصيري 

    سلام دوست عزيز

    شهادت اين نيست كه ما منتظر يك دروازه بزرگ باشيم تا بتوانيم راحت به هدفمان برسيم.

    من خيلي از كساني را مي شناسم كه در آن زمان از جهبه ها فرار مي كردند يا از ترس بود يا توفيق نداشتند و نيز خيلي از كساني مي شناسم كه با آنكه باور نمي شد ولي خدا به آنها توفيق داد و شهيد شدند.

    برادر عزيز اين دوره اگر چه جهبه اي نيست ولي شايد از آن دوره ها سخت باشد ولي يادمان باشد كه ادامه دهنده راه شهدا باشيم تا بتوانيم آنها را از خودمان راضي نگه داريم و خيلي از كارها است كه در حد و اندازه هاي مقام شهيدان است پس چرا آن كارها را نكنيم و در ضمن خدا به هر كس كه بخواهد توفيق ميدهد

    ان شاء الله به هر چه كه مي خواهي برسي و موفق و مويد باشي

    سلام . واقعا اين جوري نبوده كه نوشتين . همه نمي رفتن و همه هم راحت شهيد نمي شدن . بدون اشراف بموضوع نوشتين . ولي صميمانه بود . ممنون . يا علي