سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.

روزی 5 بار مسلمون میشیم ....

پنج شنبه 87 شهریور 7 ساعت 1:44 صبح

بسم رب المهدی (عج)

(( ... اذان و اقامه برای نماز های پنج  گانه مستحب مؤکد است . چه نماز ادا باشد و چه قضا ، و خواه در سفر باشد یا در غیر سفر ، چه مرد و چه زن ، در هر حال حتی بعضی اذان و اقامه را واجب دانسته اند ولی اقوی استحباب آن بطور کلی است . چنانچه نماز عصر با ظهر و عشا با مغرب خوانده شود ؛ گفتن اذان برای نماز عصر و عشا ساقط می گردد ... ))

تحریر الوسیله ، ج 1 ، ص 153

اینو گفتم واسه تبرک !
خدایی داشتم نماز می خوندم رسیدم به (( اشهد ان لا اله الا الله )) کف کردم . دیدم بی خود و بی جهت ( ! ) کم کم روزی 10 بار داریم مسلمون می شیم ...
بعد که یه ذره بیشتر فک کردم دیدم البت همچین هم بی جهت نیستا ... آخه بعضی از ماها ( امثال خودمو می گم ... ناراحت نشو !؟ ) بین این پنج وعده یه کارایی می کنیم که از مسلمونی که پیش کش ! از آدمیت در میایم .... خدا هم گفته بگید : (( قولوا لا اله الا الله )) ....

*

خدا گفت : (( اگه می خوای واسه نماز صبح بیدار شی ، آیه آخر سوره کهف رو بخون ... حتمن بیدار می شی ))
رفتم آیه آخر سوره ی کهف رو با معنیش زدم روی یه کاغذ و زدم روبرو جایی که می خوابم !
می خواستم تستش کنم ببینم درسته یا خدای نکرده خالی بندیه ... ؟
یکی از همین روزا یه دفعه نا خود آگاه ! چشمم خورد به معنیش ...
(( ... پس هر کس که به لقای پروردگار خویش امید دارد ، به کار شایسته بپردازد و هیچ کس را در پرستش خدای خویش شریک نسازد ... ))
فهمیدم که ( ؟ ) بیدار شدن واسه نماز صبح صرفا به خوندن خود آیه ختم نمی شه ....

- - - - - - - - - - -

ز.خ 1 : شادی دل شیطون ! این گروه هم نشد .... حالا شما بچسبید به بچه هاتون و شما هم بچسبید به اولویت هاتون و شما هم نگران تعصبی شدن رفقا به آقایون نباشد ! گفتم که شیطون بیکار نمیشینه .... همه تون چپ چپ نیگام کردید .... حالا برید شیرینی بدید ...
ز.خ 2 : هنوز هم همونو می گم ... دکتر جون ! پرچمت بالاست فضایی ! ان شا الله دور دوم هم رای میاری ...
ز.خ3 : دعا کنید بریم مشهد .... دعا کنید ...
ز.خ 4 : از همه ی اونایی که بابت چن تا مطلب گذشته ام که خیلی مزخرف هم بود از وبلاگمون قهر کردن خواهش می کنم برگردن و قدم رنجه کنن ....
ز.خ 5 : به مناسبت هفته دولت : عکس آقا مون کنار شهید رجائی بعد از ترور ناموفق !

همین
والسلام !
یا زهرا (س)



  • کلمات کلیدی : بسوی ظهور ...
  • به دست : پابرهنه ی دانشجو... | نظرهای شما [ نظر]


    کل یادداشت های این وبلاگ

    زندگی با چشمان بسته !
    پراکنده های ذهنی قبل از زیارت!
    نامرتب هایی برای نوشته شدن ...
    [عناوین آرشیوشده]